måndag 3 september 2012

Mina fynd!

Förra gången lät jag denna väskan hänga kvar på Logofactory. Jag har tänkt på den och när den fanns kvar då tog jag den i handen och släppte den inte. S*tina du hade varit där och klämt på den, jag hade tur att du inte köpt den! Den har produkt nr #288 men produktbild och namn har jag inte hittat. Längst bak i hjärnan minns jag att jag såg denna (eller någon liknande) hängande på Ajabaja sommaren 2010, så jag tror den kom i produktion, rätta mig om jag har fel! Kan du hjälpa mig med namn och produktbild? Jag sydde i två tryckknappar i den så inte mobil och plånbok åker ut så lätt!
Linnet kom väl inte i produktion!? Något namn står inte på lappen däremot produkt nr #728 jag har hittat på ett eget namn på det virkade linnet, Crochet frill tank, (det låter väl vettigt) färgen är powder. Det är som sagt bara storlek 1 och jag har töjt ut den några cm. Linnet är litet men funkar ;-) Jag gav 150:- för det handvirkat linne, glad!

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina