onsdag 12 september 2012

Vart tar tiden vägen?

Åhhh vad morgontrött jag ser ut på bilden. Jag skulle precis åka till jobbet och klockan är strax före 5:45. Tiden bara rusar, jobbar, jobbar, pust! Det är onsdag och jag slutar tidigt, ett andningshål.
Igår var jag på utbildning i Rya åsar, Borås och på hemvägen blev det ett stopp på Knalleland. Var inne på Kicks och köpte nytt smink, eftet tips från Shopaholic. Himla bra att få tips av varandra, tack vännen;-)
Väl hemkommen  senare på kvällen hade grabbarna besök av mormor, som hade köpt sig en vit fin ipad. Hon behövde hjälp för att komma igång, sånt är roligt att hjälpa till med tycker mina grabbar!!
Lite godsaker hade mamsen med sig, det som fastnat på bild är blå vindruvor odlade i växthuset och hela 2 liter blåbär från deras stora blåbärsbuske. Det som inte fastnade på bild äggen, som hon köper av en bonde, jag har det bra som blir försedd med så goa och färska ägg, nu har vi så vi klarar oss ett tag.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Oj, så tidigt du är ute och åker :)

    Bra att du tar dig ett andningshål mitt i allt. Våra yrken är stressiga nog så det gäller att ta det lugnt.

    Kram Anna

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina