lördag 29 september 2012

Provar på Fait

Passade på att gå till Fait när jag var i Borås igår. Mössan i dark pink var en härlg färgklick likaså sjalen. Tyckte sjalen blev väl tjock, när man vek den dubbelt, hälften hade räckt. Har gillat Enwrapme jersey cardigan och igår passade jag på att prova den. Den var ingen höjdare på mig konstaterade jag. Däremot gillar jag Timeout wrap cardigan.
Ett doftljus shoppade jag och jacka, mössa och handskar till Tobbe.

Skulle gå till skogen och plocka svamp, då öppnar sig himlen och det värker ner. Kanske gör jag ett nytt försök idag eller imorgon.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag måste ge dig en komplimang för sista bilden, ja på dig alltså, jag tror inte jag har sett dig i svart? tidigare och du passar perfekt i det.
    Kram från Eva

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina