söndag 2 september 2012

Gällstads utflykten!

Vi har varit på en utflykt till Gällstad i det gråa vädret. Kände att det var en bra shopping dag =o]
Längst in i Logofactory där de säljer Odd Mollys samples, hittade jag lite nytt, som jag inte sett tidigare. Jag kan ju ha missat godingarna (när jag var där förra gången) som jag visade i förra inlägget. Helt klart ett fyndläge om man kan ha 1or. Jag har bilder i kameran, så det blir ett inlägg ifrån Gällstad till!!
På hemvägen åkte vi till Torpa stenhus. Det var kyliga höstvindar så jag fick hämta Wilma mankiller i bilen.
Vi körde en liten, liten bit och kom in i ett naturreservat med sjöar på bägge sidor om vägen. Där växte  väldigt det många ekar, en hel del var STORA och gamla. Vi stannade bilen och gick längs sjökanten, vackert!

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina