onsdag 20 juni 2012

Rosa paket!

Barnen var så fina idag när vi firade midsommar på jobbet. Vad smaskigt det var med jordgubbar och glass.
Jag har varit och klippt mig, det var slitet så rätt mycket åkte av. Letar efter en bra produkt att krama upp lockarna med. Jag tänkte köpa 2, men då var det tag 3 betala bara för 2, perfect! Provade Maroccan oil intense curl cream, men håret känns fett och tungt av det. Hoppas på mina flaskor, de skulle vara jättebra!!
Rosa paket var det med, visar sen, just nu sitter jag i solstolen ;-)
Känner mig som en koftoman detta är min femte Mollykofta denna våren/sommaren. Det är en gammal goding från Colore Superiore som jag har i en annan färgställning oxå!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina