lördag 2 juni 2012

Syrenlila!

Jag såg ett par (Multi frill shorts) virkade shorts liggande på ryggstödet på en av bänkarna på Freeport, då  klappar det till i mitt hjärta. Finns de in någon mer färg och vilka storlekar?? De visade att de fanns i vintage lite lilac och beige. Valet föll på de lila, som fanns i min storlek 3. När jag hade bestämt mig visar Madde vad hon har på sig, just dom lila shortsen., det hade jag inte sett. Samma goda smak igen ;-) Hon hade på sig Maria Tallichief cardigan i vintage powder och det var riktigt häftigt ihop.





Spetstunikan hittade jag oxå denna dagen, märket är Sunshine.
Skulle ninja hem min första Hunky dory i morse, någon ninjar övre mig och datorn hänger sig, dubbelsablar!!!

3 kommentarer:

  1. Du hittar så fina kläder. Shortsen var gudomliga!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kostade shortsen på freeport?:) fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var 40% på ord. pris 995:- Freeportpriset var 597:- fortfarnade dyrt, men fina.
      Kram

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina