tisdag 5 juni 2012

Fotoutmaning dag 2!

Bild nr 1. Idag har jag varit ute mycket på mitt jobb. Blev så glad när jag hörde fågelkvitter i fågelholken. Vi stod och lyssnade på ungarnas pip, rätt dom det var kommer en talgoxe och matar dem. Hoppas inte den bilden är för suddig då jag har beskärt den 2 gånger, för att få förstorningen. Jag har inte beskärt på mobilen innan, träning ger färdighet, tror jag!

Bild nr 2. Utanför grinden, när jag skulle hem satt supergoa valpen Bosse, han är bara så söt!

Bild nr 3. Kikade lite i byn, på KappAhl hittade jag en rosa underklänning på rean som blev min. En ny bikini i rosa/svart och orangeröd, efter mycket provning blev det med. Så många konstiga modeller det finns, glad att jag hittade en som passade mig!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina