onsdag 13 juni 2012

Mollysar i Gällstad del 2!

Det var lite nyp mig i armen känsla att gå där bland Mollysarna, den ena finate än den andra. Tänk om man ändå vore en 1a. Plaggen på första och andra bilden kostar 200:- sjalen på tredje och sista bild tog de 350:- för. Väskorna kostade 400:- Om ni undrar om jag köpte något är svaret NEJ inget av accesoarerna kändes hundra, jo sjalen på sista bilden gillade jag. Jag har den fast fyrkantig, avstod därför. Är ni intresserade av fler bilder? Har ett gäng i kameran oxå!

Published with Blogger-droid v2.0.5

5 kommentarer:

  1. Attans dom bara hade ettor!! Vilket öde bara se "fel" storlekar hängandes..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ojoj vad mycket fint... Och attans att jag inte bor i krokarna... Men det hade jag nog ändå inte haft råd med med tanke på hur många Mollysar jag hade shoppat där... :o) Kul att du visar. Kram!

    SvaraRadera
  3. Åhhhh vad mycket fint! Synd att de bara har ettor men fina av accesoarer fanns det ju! måste nog åka dit. Kramis

    SvaraRadera
  4. Oj! Den där väskan med guld och fransar skulle jag vilja ha! Och bara 400 kr? Faaan att jag inte har närmre.....Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh, vad mycket fint kram Diana

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina