tisdag 26 juni 2012

Jag galopperar så bra!!!!

Jag tycker det är så roligt att plantera nya blommor, fixa i landen flytta blommor och gräva upp det som som förökat sig förmycket, göra att höra lite ny plats till nya blommor. Mina blommorna går mest i blått, lila vitt och olika rosa nyanser, för de gillar jag bäst.
Åkte till växtbutiken för att kika på lite nytt till landen. Då kommer jag på mobilen, som jag la på passargerarsätet, bilen hade jag inte låst, för jag orkade inte veva upp bilfönstret. Vilken galopp jag fick till bilen, tänkte att den är säkert stulen. Otroligt lättad när jag ser den liggandes på sätet, pust!! Tillbaka och handla blommor, fingeborgsblomma, riddarsporre, stockros, hybridkungsljus och en stenpativäxt blev det idag, jag hade en sån tur för det var halva priset, tack för det!!
Vad mycket smultron vi får denna sommaren. Kunde inte låta bli att fota mina pioner, helt underbara.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina