onsdag 20 juni 2012

I rosa paketet och förvirrad!


En jättefin #949 Yarnbard cardigan, chalk fanns i det rosa paketet. Koftan kommer från Ltd edition Jawlette och inget annat som jag irrade om innan i solstolen. Som jag nämnde innan är detta min femte kofta inköpt denna våren/sommaren, har inte köpt någon från denna våren. Eller?? Låt mig tänka Filtinin hood jacket, "multi-koftan" är ju årets, har hjärnan gått på semester eller har jag drabbats solsting ;-) Vad jag ville få sagt är att jag älskar gamla godingar ;-)   




Min buske som jag inte kommer ihåg vad den heter, blommar så fint! Vet du vad den heter?

4 kommentarer:

  1. Fina koftor! Har tunikan i samma serie och älskar den! Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar också dom virkade koftorna! Tror att busken med blommorna heter prakt-try fast vi kalkar dom för "trollblommor".
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Christina!
    Din vackra buske heter paradisbuske och är mycket vacker.Vänligen Pia.

    SvaraRadera
  4. Jag kallar den Paradisbuske.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina