fredag 7 februari 2014

Skönt med fredag!

 
Det är tur att det är helg så man kan vila upp sig! Igår var jag så trött, att jag inte orkade något när jag kom hem, det var fotöljläge och fötterna på fotpallen. Jag är trött, trött, trött! Orkade gå till laptopen och göra detta tråkiga inlägg i alla fall :) 
Sönerna har gått på sportlov (önskar att jag också kunde göra det). Inatt blir det LAN här, de är 4a killar som ska spela. Jag har förberett så alla kan sova i tvättstugan o de spelar i två rum nere i sutterängen, de har hela nederplanet att vara på!!! Efter första spelet blir det hamburgare och pommes till killarna!
Dagens är Please brallor i vintage brun och Hodgepodge jumper, bälte OXXO!

4 kommentarer:

  1. Det var väl int nåt tråkigt inlägg!?
    Fint som snus tycker jag :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack fina Anna!!
    Kul att du hänger här ännu :)
    Känner mig tråkig och trött!
    Glad för att se dig här!!!
    kramiz

    SvaraRadera
  3. Absolut! Jag hänger kvar, har till och med skaffat facebook! Det du!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Här har det hänt saker :) Skojsigt!
    Är du med i OM fb grupperna? Om inte och du vill ha länkarna dit maila mig, så fixar jag, vill gärna ha med dig ♥
    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina