söndag 9 februari 2014

Varberg!

Som det blåste kallt i Apelviken, burr! Snabbt in i bilen igen :) Jag som hade tänkt går strandpromenaden från Apelviken till Varbergs kurort, men det var bara att glömma. 



Det är något speciellt med denna stuga, som jag brukar gå förbi på mina promenader, som ligger längst ut på näset med en fantastisk havsutsikt! Den står där så ensam, har aldrig sett någon där, men en friggebod ställdes på tomten för något år sen. Undra vad den har för historia?  


 
Passade på att prova några Mollysar när jag var i stan. Remix dress, i rose, det ser lite bylsigt ut men jag orkade inte ta av mig mina jeans. Detta är en 4a, på mig ser den mest ut som ett lucialinne! 


My generation blouse i storlek 4a, jag tål inte så mycket mönster och inte blått!

Embroid blous (eller 329an ) 3a på denna, som jag gillar, men jag hade önskat att den var mindre vid och gärna resor i midjan, då hade jag köp!! Nu var det tyvärr gravidvarning.
 
Kram C 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina