lördag 15 februari 2014

Göteborg och mello!

Redan klockan 9e åkte vi hemifrån, det var inga problem för jag vaknade redan kl 6, fast det var lördag. Skyller på Gabriel, det kom svag musik ur hans högtalare, är så lättväckt, suck! Inte så mysigt att gå i Gbg med regn, som tur var slutade det rätt snabbt. Provar lite på Åhlens i Nordstan, första blusen är Upformore i lite chalk en 4a, den var rätt rymlig, passar fint till jeans, gillar den!


Här tänker jag "Nenakoftan" den heter Corset cardigan, mönstret syns mer på den blåa som heter indigo, den vita heter chalk, jag har 4or.


Åhhhhh vad jag gillar denna färgen på To-dont sweater, denna är en 3a, är riktigt sugen på den, fast jag redan har en svart!

Cotton silk blouse, gillar den svarta, det är en 3a på den och den är trång i ärmarna. Lite lipstick är en 4a och det är den storleken jag ska ha!


Det blev lunch på Evas Paley på Avenyn, innan vi fortsatte mot Skandinavium!




Där tittade vi på mello, mina favoriter är State of drama och Oscar Zia!
På hemvägen åket vi om? Gissa vad :)

6 kommentarer:

  1. Kan det vara Freeport!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Översta blusen är söt! Menar du vårens kollektion är liten i storlek?? Du har ju blivit så mkt mindre, blir fundersam.. Vad skall 'man' nu chansa på för storlek.?! Kul ni var på generalrepetitionen!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Hej Annelie!
    Det är som alltid, jag måste prova, passar det? Hur sitter det? Hur är känslan? Finns både mindre och rymligare plagg märker jag. Det är inte lätt att beställa på nätet, tur att jag har möjlighet att prov så mycket som jag kan! Du har ju inte lika lätt med det.
    Kraaaam på dig fina, goa Annelie!

    SvaraRadera
  4. Alltid så roligt att se dina provningar! :)

    SvaraRadera
  5. Oj vad kul med en riktig provning! Så mycket fint! Kul med mello också. Vi ska på Andra chansen!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina