onsdag 24 oktober 2012

Odd Mollykväll i Borås!

De två första bilderna har jag lånat från Jutabodens facebooksida
 
Igår var jag och Pernilla på föreläsning med Per Holknekt. Vad mycket som hänt i hans liv, vilken bergodalbana han åkt. Jättebra föreläsning, vilken härlig inställning den killen har!

Det var Annacarin på Jutaboden som stod för modevisningen i gårkväll. Den började med att tjejerna i snöfall visade var som fanns i butiken just nu, inte med på mina bilder. Därefter visades delar av spring/summer 2013. Åhhh vad mycket fint med härliga färger och ljuvliga virkade plagg!!



Barfota flickor! Som på den gamla tiden :)
 
Poncho! Liknande fjäril satt på min fd. Bubble tunik från Sovereigan.



 
De två sista bilderan är lånade av Pernilla! 
 
När vi skulle äta fick vi platser långt från modevisningen, så typiskt vi som ville sitta nära och fota. Vi satt längst bort i ena hörnet, just i samma hörne vid bordet jämte satt Per. När han kom tillbaka efter ett samtal, frågade Pernillas jobbarkompis om vi kunde ta några bilder ihop. Per sa att han kände igen mig!! I våras var jag på träffen på kontoret i gamla statan. Jag var så nervös så jag fick inte fram något vettigt. Sen när har skulle gå, kom han fram till oss och sa hejdå!!
På våra platser fanns inga goodiebags, men det löste jag och Pernilla på egen hand! Dåligt att det inte fanns goodiebags till alla! Innehållet i goodiebagen var en fickspegel från Odd Molly!
 
 
 
Här är en länk med en intervjuv med Per som Borås Tidning gjorde igår!
 

9 kommentarer:

  1. Fina Bilder du har tagit och vad fina bilder det fanns på Jutabodens facebook sida. Myser fortfarande! Kramar

    SvaraRadera
  2. Känner att jag fick massa energi från igårkväll och jag är så glad! Skön känsla ;-)
    Tack för bilderna!!

    Kramr

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder och vilken härlig kväll ni hade!
    kramar

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att se! Själv har jag fått en liten låda från Gällstad idag tack vare dina bilder! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig kväll ni haft!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åhhh vilken kväll ni hade !! Jag hade gärna varit där jag också..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. Superfina Bilder! Vilken härlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken kväll ni måste haft! Härligt!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Många härliga plagg har vi att se fram emot!
    Fina bilder....kul med den på er och Per.
    Kram Titti

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina