tisdag 16 oktober 2012

Inga diamanter idag ;-)

 
Imorse före 6 när jag skulle fota dagens, var Ns kamera urladdad. Jag som trodde han hade laddat den :( Nu fick jag ta min skruttiga som bara tar suddig bilder. Kofta som ni sett många gånger och Missoni linne, Culture jeans med fjärilen där bak på fickan.
Måste berätta, ett barn letade och lyfte på mitt hår., -Var är dina diamanter? Men den koftan hade jag igår! Många barn gillade min kofta igår med DIAMANTERNA på, berättade att jag hittat dom i en skattkista, skratt!!! Jag som tagit bort några diamanter, (för man fastnar) får nog låta några sitta kvar.
 
Hade fått order av Tobias köp svarta gummistövlar. Var på Visko och SMSade och frågade honom vilka han ville ha. Gick där och kikade medans jag väntade på svar. Hittade ett par superfina boots, med nitar, som jag provade. Jag lämnade dom på hyllan och åkte hemåt, när det inte kom något svar. Hemma träffade jag killarna, Tobias sa att han svarat JA, vadå JA, jag undrade ju vilka du ville ha! Åkte först till sopetippen och sen till Visko, hoppas nu att dom står kvar och det gjorde dom!!
Orkade inte fota dom. Jobbet suger, när vi inte får vikarier när det är någon borta. Imorgon kanske jag kan visa mina snyggingar!!
 

2 kommentarer:

  1. Behöver ni vikarier? Bor själv i marks kommun och söker lite extra jobb :) jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad kul med en Markbo som läser här!!
      Visst behövs det vikarier. Prata med en rektor till någon av våra förskolor, om du är intresserad.
      KRAMAR

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina