söndag 7 oktober 2012

Varberg en höstdag

 
Var nere i Varberg under gårdagen. Ett litet besök i stan, men nu har jag handlat mycket kläder den senaste tiden, så jag skulle bara titta. På Wonder provade jag en kofta, st 3 och neej jag har inte aparmar så den funkar inte.
Nya poncho/tröjan som jag har över Wigwamen hittade jag på Shop around the corner, märket är Cream. Tyckte den var mysig!
N klippte gräset vid hans föräldrars stuga.
Sen besökte vi mina föräldrar i stugan. De hade renoverat två rum och ville gärna visa hur fint det hade blivit. Vi satt i inglasade altanen, pratade och åt god mat. Det var så varmt, rätt som det var hade vi 25 grader i altanen. Annat var det ute, det gick bra när vi gick mellan stugorna, men på strandängen blåste det så vi fick snabba oss hemåt till "bastun".







1 kommentar:

  1. Visst är det märkligt med dessa långa ärmar. Vem har så långa armar???? fast för mig är det ju likadant med byxor. Så är det när man är dvärg!
    Härliga strandbilder!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina