torsdag 11 oktober 2012

Fram med Nylon Parker!

 
Imorse var det väldigt kallt (-5) så jag tog Nylon parker i chokolate över Missoniklänningen. Mörka bilder, ute var det ljust, ja ja. Jag får vara glad att någon vill fota mig! Det är brunt i klänningen så jag tog bruna strumpbyxor och bruna boots, ser ju svart ut på bilderna.
Jag har haft bråda dagar, imorgon kväll ska vi ut med jobbet. Sitter i festkommitén och vi ska fira kollegor som fyllt år, jag har köpt armband och halsband och så ska brev skrivas, det är så kul att hålla på och fixa! Nytt för oss är att vi ska ha en inköpsansvarig på jobbet och jag har åtagit mig det uppdraget, kul med nya utmaningar. Där blev det lite jobbsnack märkte jag, övergår till något annat.
 
Är ledig imorgon och då passar det bra att åka till Gällstad. På hemvägen kan det bli Jutaboden. Har ett presentkort som jag fick när jag reklamerade en klänning där, som bara ligger i handväskan. Får se om jag hittar något som jag kan använda det till?!

 
Är det något speciellt som ni vill jag ska fota i Gällstad på Logofactory?

4 kommentarer:

  1. Vad fin du var Missoni ! Jag är på jakt efter en nylon för nu börjar kylan. Jag smsar dig om Gällstad!!

    SvaraRadera
  2. Jackor och koftor, tjockare stickade! :)

    SvaraRadera
  3. Hei på deg
    Fint om du kan ta bilder av strikke jakker , tunikaer som kan brukes av oss som bruker str 2 eller 3.
    Vet du om de har noe igjen av de billige skattene på Freeport. Har nemlig tenkt å ta meg en tur over grensen til lørdag, men vet ikke om det blir Freeport eller Gällstad som jeg aldri har besøkt før.
    Fint å ha deg som spaner ;-)
    Håper du får en fin dag i morgen både på dagen og på kvelden med dine kollegaer.
    Klem Barbro

    SvaraRadera
  4. Fota så mycket du kan av plaggen som hänger där fina du! Så man kan ringa och böna tjejerna om hjälp ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina