lördag 27 juli 2013

Please & Odd Molly


Vid 6-tiden i morse gick jag strandpromenaden från Apelviken runt Varbergs fästning och tillbaka. Jag har fått skotskav, blåsor på bägge stortårna. Imorgon måste jag välja andra skor, för blåsorna blir bara värre o värre. 
Cyklade in till stan, är strosade jag runt. Provade ett par Please jeans de sista i butiken som var XL som det var halva priset på, nä det gick inte, men det visste jag men ville ändå prova. Hittade en nyöppnad butik Blingcity som öppnade i Varberg för några veckor sen. Tjejen i butiken kände igen mig, vi kom visst från samma by!! Jag hade på mig mina Please shorts och Marie berättade att de hade en butik i Tvååker, där de säljer Please jeans och shorts!! Dit måste jag!! Blingcity har även en webshop, blingcity.se, tyvärr hittar inte någon länk knapp när jag bloggar med iPhonen.

Ikväll blir det räkor och vitt!


3 kommentarer:

  1. Snygg stass! Spring till apoteket och köp Compeed, guds gåva till skoskavsfolket:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är supertjusig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är verkligen jättefin i denna outfit!
      Mch
      Lillemor i gävle

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina