tisdag 9 juli 2013

Sol på Koster!

Har haft en strålande dag ute på Syd Koster! Vi har cyklat runt på alla dessa småvägar som finns där, ibland fick vi leda cyklarna, vi skyller på kartläsaren och det var inte jag. Det stramar i kinderna av solbrännan vi fick idag. Vi låg och solade på stranden, männen i familjen badade, jag doppade stortån, det var iskallt!!! Lite kul för före oss kön till båten var Anna och hennes familj, vi satt och pratade på båtfärden ut till Kosten, sen sammanstrålade även på stranden. 





1 kommentar:

  1. Både syd o nord Koster är ljuvligt att vara på! Vi har många fina minnen därifrån. Ja, sommar på hög nivå nu. Så önskar man bränna är det bara gå ut. Själv håller jag mig enbart i skugga eller inomhus när det blir olidligt.
    Ha så underbart på Koster o njut av ö-livet!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina