onsdag 3 juli 2013

Provning av "Indian summer"!

Äntligen har släppen namn igen (hoppas inte det är tillfälligt)! Jag har varit på Fait i Borås och provat. Storleken som jag provar är 3,(butiken brukar aldrig ha 4or) blev väldigt glad att 3orna passar mig nuförtiden!!!! Favoriten är Canna caridgan i dark pink, det står Christina på den!

The knit jacket i dark pink, som är tjock och denna modellen är inte för mig.

Cigani insert blouse, med långa fladdriga armar, som känns i vägen.
 
Remix blouse i winter rose storlek 2 underbar liten sak, synd att 2an var trång i ärmarna, för den satt bättre än 3an.

Här är 3an med känslan av gravidvarning! Men jag gillar den ändå! Så fin!!!
Fina detaljer på Remixen!

Alexandra blouse Winter rose.

Undra vad denna blusen heter? Glömde fota lappen med namnet!  Att denna var liten i storlek kan vara bra att veta!
 
Dessa koftorna kom tidigare. Var sugen på att prova den gula Lovely knit, även dessa är i storlek 3. Tyckte inte gult var min färg, synd! Lovely knit är fortfarande inte min modell, jag blir så fyrkantig om ni förstår vad jag menar.

Pop me cardigan i chalk, denna gillar jag!!
 
Det var ingen rea på äldre Odd Mollys på Fait, inte så konstigt det fanns nästan inga kvar!! 
 
Jag shoppsade på Greta & Anna, sista paret tog jag! Lovar att fota dom! 

5 kommentarer:

  1. Finfin provning! Du är jättefin i mycket, men jag förstår att du fastnade för Canna! Remixen är ju en hit! Den tror jag att jag måste ha :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Pop me och Canna var verkligen dina tröjor!!! Synd med dessa blusar med trång ärm så man måste upp en storlek, har ju funnits ett gäng såna under åren! Remix har jag aldrig kunnat ha p g a det. synd, för den är ju så söt! tack för provningen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för provningen! Alltid himla kul :) Cannan var superfin på dig och så roligt att det är storlek 3 som gäller :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för din fina provning !
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Tack för visningen! Remixen blev jag lite såld på faktiskt! Jag provade att gå ner en storlek jag med men den var väldans liten över armen då...samtidigt som den blev lite för kort nästan.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina