lördag 14 april 2012

Nya koftan!


Åhhh vilken smaskig jordgubbs-och-blåbärspaj vi har mumsade i oss till fikat. Det var Gabriel och jag som hade gjorde den ihop, vanljsås ville vi oxå ha. Mysigt att stå vid köksbänken och fixa ihop och småprata samtidigt.
Innan i veckan var Gabriel sjuk, han har tillfrisknat, men nu är Tobias febrig och ont halsen. Gissa var jag börjar få ont i? I halsen :( Har tagit en första tablett zyx. Tät i näsan är jag mä, bläää!! Nässpray nu!!


På mig idag:
Klänning - Culture
Kofta - Odd Mollys Sundance cardigan
Leggings - Cream
Strumpor - Culture eller Cream skulle jag tro.



Jordgubbar som åt upps förra helgen!

3 kommentarer:

  1. Mysigt o gott lät det! Mindre roligt med sjukan som härjar..
    Grattis till nya Freeport-fyndet! Har en military som jag gillar! Finns ju en hel drös med underbara koftmodeller..
    Idag har vi njutit av solen o värmen, en väldigt skön dag!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmmm, lät gott! Här har det också bakats. Jag är ensam med pojkarna den här helgen. De fick fixa disken och jag bakade.... Fin tröja. Här börjar också barnen klaga över ont i halsen! neeej, jag vill inte en gåbg till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va fin du var i din kofta!!
    TACK rara du för det fina paktet som kom idag!! Har bara inte velat slänga upp det på bloggen och har inte hunnit sms:a dig.
    Den ena var tyvärr för stor och den andra bara lite stor....så den ena kommer att gå på bloppis snart.
    KRAM och tusen tack än en gång!!!
    <3 <3

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina