lördag 21 april 2012

Ute hela dagen!


Oj vad lite tid jag haft att blogga.
Idag har vi varit på fotbolls cup i min hemby. Det var Gabriels första cup. Han spelade fram till sista målet som gjorde att de vann den matchen, KUL! Mitt föräldrahem ligger granne med fotbollsplanen så vi var där och värmde oss och åt lite mat och drack kaffe. Jag hittade lite fina blommor som blommade för fullt i trädgård. Det var bara att gräva upp, det jag ville ha, tyckte pappa. Hemma planterade jag dem i en zinkspann. De hänger lite hoppas att de repar sig. Killarna gick inte vidare så vi åkte lagom hem när regnet stod som spön i backen.
Hemma var det fint väder och fåglarna kvittrade för fullt. Jag vill inte gå in, hämtar sekatören, börjar klippa rosenbuskar, fast det är lite tidigt, klipper och klipper. Jag var ute en bra stund innan jag gick in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina