lördag 7 april 2012

Fina Freeport fynd!


På den senaste tiden har det blivit många nya Mollysar. Dessa tre hade jag med mig hem från Freeeport. Wonder underdress grey, New jersey dress grey, och lilla koftan 110gr ctn jersey 3/4 i white. Alla tre kommer från förra våren och det var 40% rabatt på ordinarie priset.







Är glad för att Tadaa long dress till slut kom till mig! Så därför får ni en bild till på den!


Vilken go hög med mina nyaste godingar. Nu blir det inte handlat på länge. Jag har en vit klänning som jag inte visat som ligger i den högen, dom bilderna kommer snart. Den är redan köpt, sen är det köpstopp som gäller.


Denna fina hade mamma med sig till mig igår. Hon vet vad dottern gillar ;-)


gLaD pÅsK
tIlL aLlA mInA lÄsArE!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd. Kommer bli toppen till vår-sommar!

    Ha en fin påsk
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Fina fynd! Tror jag missade när du provade den vita?
    God kväll och kram!

    SvaraRadera
  3. Å, vilka fina fynd! Fanns de många New jersey dress i grå där?
    Jag har den i vit trivs bra i den.
    Men de har väl slutat att skicka..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Charlotte, det skulle jag tro. Det låg en ny sån kläning på disken när jag betalade. Som jag tror skulle ut i butiken. Nu har jag två New jersey dress, himla bra basklänning.
    Ring och fråga, du kan ju bara få ett nej.
    KRAMAR

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina