fredag 22 november 2013

Mollysar i veckan!

Under veckan som gått har Tobias fyllt 15, det snackas om moppe här hemma! På sportlovet ska han gå moppeutbildning, kostar bara 4000:-  Det var skillnad när jag fyllde 15 spraymålade min pappa hans gamla moppe till mig, jag övade lite i trädgården innan jag körde på vägen! I helgen ska vi ha lite kalas. Gabriel har fotbollscup imorgon, så det är mycket som ska hinnas med :)
Visar några av Mollysarna jag har haft på mig under veckan! LK i pink, under den Enwrapme jersey top i dark orange.
 

 När jag har på mig Filtini hood jacket får jag så många goa kommentarer! 

Blev så glad när jag hittade denna, Timeout wrap cardigan i färgen ruby på Freeport, när jag var där förra helgen, det fanns bara en enda och den blev min!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina