lördag 16 november 2013

2 x Full emb smock!!

Åkte och hämtade Kicki och Joline, på Freeport mötte vi upp Annika!! Vi var nästan ensamma i butiken ett tag, vi provade och provade, bytte med varnadra och provade :) Jag fick med mig Full emb smock dress storlek 1 från pk, har en 3a hemma, är nästan 100, på att jag säljer 3an.
Uppdaterat: Här gick det undan, 3an är redan såld!!

Provar 1an, på den vänstra bilden och 3an är på den högra!!Inte så stor skillnad, det är väl mest känslan!

Har landat i fåtöljen, fixar med mina bilder på mobilen, som ska vara med i inlägget!

En kort stund hade jag 3 stycken Timeoute wrap cardigan, mid pink, storlek 4a, chalk 3a och nyinköpta rubyi storlek 2. Men nu när jag fick tag på ruby sålde jag mid pink, som var stor på mig!

Mitt älsklingslinne kommer från Hunky Dory, nu har jag det i 4a färger (har grått och creme sen tidigare), använder de nästan jämt under, blus eller kofta!
 
Detta var min gårdagens!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina