söndag 10 november 2013

I skogen.....

Har inte gjort många knop denna helgen, behövde tanka batterierna!!
Fick för mig efter jag läst på fb att plocka trattisar. Men det fanns inga :( Istället fyllde jag korgen med mossa och vitlav. Kantareller hittade vi, ca 1 liter!! Minigranar, lingonris och mera mossa stoppade jag i korgen, halva skogen ville med hem :) Älskar att vara i "min skog"!




I fredags var vi på återbesök för Tobias ansiktsförlamning. Han fotar mig, Wilma mankiller lite stor är koftan, bryr mig inte, älskar den! Blusen är en av mina första Mollysar en 329a från våren 2009! 
Det går åt rätt håll med förlamningen, vad skönt! 

Provade Hunky Dorys wings, vad stor den är i storleken, här provar jag large. Sen provar jag medium och tycker den också är förstor. I december kommer bomulls varianten in, tror jag ska satsa på den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina