tisdag 19 november 2013

Ännu blommar det!

Har varit iväg och postat klänningen som jag sålde i helgen, (till en Mollyvän) :) Har flera plagg som snart ska skickas, de ligger o väntar i sina gula mailingbag på att köparen ska betala vid löning. Säljer mest Mollysar i Odd Molly gruppen på fb, gott att slippa undan Traderas avgifter! Har varit duktig den senast tiden 1 in 1 ut, heja-heja mig! 
Tror jag köpte tröjan förra året på Freeport, (orkar inte leta upp namnet,) lagom varmt att jobba i, men här hemma har LK i ull kommit på!
 
Det blommade i vägkanten när jag tog min promenad igår!


4 kommentarer:

  1. Ja, det är fantastiskt! Plötsligt dyker något blommande upp på promenaden som inte är väntat. Vi har fortfarande flera blommande pelargoner o dahlior som blommar så fint. Varje helg funderar vi om de skall få komma in i vintervilan men det är svårt när dom fortfarande är så fina. Vad duktig du är med sälja av! Själv börjar jag tycka det inte längre är lönt..känns lite trist tyvärr. Funderat om jag skall köra ett race på T men tittar på läget som blivit o tappar lusten.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du vill får du gärna sälja på min blogg Annelie!! Jag hjälper dig gärna om du vill!
      massor av kramar

      Radera
  2. Vad fin du är !! Jag har också flera Mollysar som jag ska sälja, hur blir man medlem i den där fb gruppen ?
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Jag har mailat dig Anette!
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina