onsdag 23 oktober 2013

Provar med ullisar i Johnny Bulls!

Jag brukar cykla till jobbet även idag. När vi äter frukost, kommer jag på att jag ska på cell-prov kl 10:00 idag!! Först tänkte jag cykla de 3km x 2, men insåg att det skulle ta för lång tid, blev erbjuden låna bil, men tog cykeln hem för att ta bilen som stod i garaget, fick hoppa in på förarsätet för N hade parkat, så ingen kom in på förarsidan, smart, just idag när jag snabbt behövde bilen! Påväg tillbaka till jobbet, svänger jag in på vår väg hem, kommer på att jag ska till jobbet, det är ruskigt risigt där uppe i huvudet nu!! 
När jag ändå hade bilen åkte jag till Visko. Provade Johnny Bulls, den höga modellen med dragkedja därbak, galet snygg!! (Primeboots kan jag inte ha, får inte igen dragkedjan.) Tala om att jag blev nöjd när jag provade hemma med mina ullisar från OM och det gick att få igen dragkedjan, trots mina kraftiga vader. 
Favorit jeansen är Line of Oslos Paris och kommer ifrån Blingcity. Tröjan är Hunky Dorys Dilly Dally, köpt på Tardera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina