fredag 11 oktober 2013

Fredagsmys!!

Har hamnat i min fotölj och fötterna ligger på fotpallen, grillen är på, det blir pulled pork och något gott att dricka!!
Tack för kommentarerna i förra inlägget, där jag frågade om ni oxå höll till på OM fb grupperna! Ni var flera som "bara" läser bloggar, för er kommer min dagens, Triumph heter mysiga koftan under den har jag ett Hunky Dory linne, har ni inte provat dessa linnen gör det!! Har 2 och dom används flitigt, vill gärna ha fler färger!! Brallorna är från Please köpta på Blingcity!
Vet inte var jag fick energin ifrån när jag slutade jobbet vid 20-tiden igårkväll. Allt plock/ pynt ställdes på bordet även alla krukväxter, sen damtorkades det. Sen börja det roliga, ställa tillbaka på nya platser och få det hemtrevligt och mysigt. Mycket blev "över" som åkte in i skåpet!! 

4 kommentarer:

  1. Härligt med Fredags mys..och vad fin du är !! Jag är inte med i Odd mollys fb grupp, kanske skulle man bli det..Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gå med Anette!!! I både köp och sälj och diskussionsgruppen, det är jättetrevliga grupper!!

      Radera
  2. Nyss hittat hit till dig Trevlig blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt Carina!!
      Såg "dig" i fb-gruppen :) och din blogg!!
      Kram

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina