söndag 27 oktober 2013

Freeport träffen!

Här har vi inte ens häften av tjejerna som fastnade på bilden vi var 18 men blev 19!! Carola, Emma, Maria, Annika, Birgitta, Pernilla, jag, "Melvins mamma"(jag mins inte vad du hette) och Marie!! Jag hoppas och tror att alla tycket det var mysigt! De som kunde kom vid 10-tiden, eller så kom man när det passade, alla träffade inte alla, men det gjorde jag!! Det blev mycket prat och shopping, nästan alla har jag träffat tidigare, men några nya var med, kul att lära känna er!!

Glada tjejer Pernilla och Maria!! Äntligen fick jag träffa Maria som jag har haft kontakt med länge, först bloggen, mail, sen fb när du väl skaffade det :) Kul att du åkte så långt för att vara med på träffen!!
 
Maria, Samantha och Paula tittar på vad som finns!

Vi hade en sån tur att det var pk utförsäjning, här kikar Paula på "mina" koftor.

Pernilla köpte sig en mysig cerise kofta, det var väl en Feeling wrap cardigan?

Tog chansen och provade Paulas Lotta Lotta long coat, storlek 4a. Provade även Emmas 3a kunde knäppa den, men det var 4an som satt bäst på mig! 

´Här pratades det smycken, pärlor.. Bägge tjejerna gör så fina smycken!!
Jag kommer att visa det fina halsbandet jag fick av Maria igår ♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Det ser ut som ni haft en härlig dag tillsammans! Nästa gång ska jag försöka att hänga på även om jag har många mil :-) Det hade varit så kul att ses igen!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan säkert bli en träff till våren på Freeport om vi känner för det! Jag skulle gärna åka till Stockholm igen, tänker på vår trevliga träff!!
      Kramar

      Radera
  2. Fanns det mycket fint? Några godingar från PK?
    Mvh V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tittade bara på pk, ja, det fanns mycket fint som legat och väntat i USA. Jag provade många koftor och 2 köpte jag samma modell, i 2 olika färger! Det hade inte kommit in något nytt i övriga butiken så jag kikade inte ens där, men pratade desto mer :)
      Kramar

      Radera
  3. TACK goa underbara Christina för att jag fick vara med och för en trevligt ordnad dag <3
    TACK ALLA goa tjejer för jag fick träffa ER, trött men LYCKLIG <3
    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som du skrivet, så trött jag var när jag kom hem, det tar på krafteran att shoppa, prata och skratta!!
      Kramar

      Radera
  4. Tack för en härlig dag ! Vi hade det så roligt ! Jag är jätte trött men precis som Maria lycklig för alla gulliga kvinnor jag träffat. Lånar lite bilder av dig! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låna på, för jag lånar av dig :)
      Träffen lever jag på länge!!
      Kramar

      Radera
  5. Du är bäst Christina på att ordna trevliga OM-träffar så jag kan tänka mig att ni hade roligt igår. Jag är lite avis såklart att jag inte fick chansen att vara med denna gång, men maken var nöjd med sin "träff med barndomskamraterna".

    Jag hoppas på ny träff till våren så att jag kan få träffa alla goa tjejer.

    Vad fina fynd ni alla verkar ha fått tag på.
    Kram Vikkan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta var min 3e träff jag ordnar, kan säkert bli en till våren med, men det får vi se då!!
      Kramar

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina