lördag 5 oktober 2013

Med familjen....

Denna lördag blev det en tripp med hela familjen! Vi skulle till Ikea för att köpa hyllplan och duschdraperi, över 2000:- gick det på, så lite mer prylar (som vi behövde) fick vi med oss.
Vi körde omvägen om Kullavik, innan vi skulle hemåt, skönt med lite havsluft!!
Nu trodde jag att vi skulle hemåt, skyller på Tobbe som gogglade på Kungsmässan och Freeport, de hade öppet till 18:00. Det blev snabbis på bägge ställena :-) och han fick en ny vinterjacka!!



Jag provade nyheter på Kungsmässan, först ut är #338 Snuggle crochet cardigan i winter rose,  storlek 3, lite väl gullig för mig.

Denna gillade jag  #421A Sticka jumper i winter white, storlek 3!!

Här provar jag #329 Cotton emb blouse i winter rose, med paljetter så fin! Provar storlek 2 och den känns bra, inte så trånga ärmar som det brukar vara. 

En snabbis på detta stället blev det med innan vi rullade hemåt!

Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina