torsdag 26 september 2013

Ullisen är på!

När jag först skrev överskriften tänkte jag på min gamla rosa kofta (som faktiskt är lite stor, men tycket det blev snyggt ändå) Har tänkt sälja den, men den stannar lite till! Sen kom jag på att Blenda har lite ull i sig också, varmt och gott behövdes idag, burr vad kallt det var ute på gården när jag jobbade!
Ni som bor nära Varberg, åk ut till Tvååker och besök Blingcity i helgen, de har 15% rabatt på Line of Oslo!! Kommer ni ihåg mina jeans med dubbla dragkedjor de är från Line of Oslo, skynda fynda!! Åhhh vad jag blir sugen på att åka ner till Varberg/Tvååker!
 
Annars har klickfingret varit i farten, tyckte jag behövde en höstjacka :)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina