fredag 13 september 2013

Utefika med tjejerna!

 
1a bilden är lånad av Pernilla!
Vi hade en himla mysig fika ihop, Annika, Maria, Pernilla och jag! Det måste vi göra om!!
Jag har mina planer :) Tänkte fixa en träff på Freeport nu i höst, jag måste ju ha något att se fram emot, haha!! Vi hade så kul i våras på vår Göteborgs träff, men nu i höst tänkte jag fixa en träff "bara" på Freeport!!!







På Fait provade jag Cigani zip blouse, storlek 3 på denna och den är rymlig! Gillar den men vill inte ha vit, nu till hösten, vet inte om den finns i andra färger?
 

2 kommentarer:

  1. Jaa! Jag tar mig från Skåne om det inte är en jobbehelg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt med en liten fikaträff.
      Kram Titti

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina