onsdag 25 september 2013

Jag kände doften :)

Cyklade till Kinna för att lämna in ett brev, inte många steg därifrån ligger Shop around the corner. Så jag smet in där, tänkte hämta biljetter till modevisningen, det gjorde jag också!! Går och kikar, då känner jag doften, "Mollydoften" just den godaste, som finns på kläderna från Pourtugal. Hoppsan hejsan vad fort Mollysarna kom in i butiken, trodde de inte skulle komma förrän i november. Vilka goda nyheter, 2 nya butiker nära mig som säjer Odd Molly!



 
Halkade in på Wilma med, Hunky Dory är också snyggt!!!
 
 
 

1 kommentar:

  1. It is nice to know that you have places to visit and enjoy that heavenly Odd Molly scent; it is the best!!!
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina