torsdag 23 augusti 2012

Liten sneak peak och dagens!

Igår slutade jag tidigt och ville hitta på något kul i ösregnet. Det blev Gällstad och Knalleland (i Borås). I butiken som säljer Odd Molly Logofactory, fanns det stänger med kläder med ännu bättre priser. Vad sägs om jackan Lotta lotta för 500:- många linnen och toppar för 200:- allt är samples och finns bara i storlek 1. Man kunde oxå hitta accessoarer sjalar, mössor, solhattar, strumpor, skärp och VÄSKOR!! Blev fullkommligt till mig när jag hittade väskorna<3 Återkommer mer om detta ikväll, ska åka och jobba nu!

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

  1. Den väskan har jag varit på jakt efter! Fanns det flera? Skickar dom per post? Vad heter butiken? Sofie

    SvaraRadera
  2. Det hängde bara en enda på Logofactory.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Synd att man bor lite för läng därifrån :((

    Nyfiken på dina inköp :)

    Kram, Magdalena

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina