onsdag 15 augusti 2012

Höstkläder på Freeport!

Idag har jag gjort något som jag inte tycker är så kul, men nödvändigt-- mammografi. Hoppas att resultatet inte visar något!! Gav mig själv i belöning en tripp till Freeport. Många plagg mindes jag inte, så det kändes som nya kläder för mig. Hade med mig ett lass in i provrummet. Fotade provningen med kameran ska slänga in dem i datorn och se om något fastna. Älskar numera att blogga från mobilen, snabbare och smidigare än min sega laptop.

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 kommentarer:

  1. Så fina kläder!!!

    Jag får inte mina bilder som jag vill ha dem när jag bloggar från mobilen!! Men kanske ska ta instagrambilderna...

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så gøy! Jeg har så lyst å dra til Freeport.. Jeg må ta meg en tur til Sverige snart:) Håper at mammografien ikke fant noe.
    Klem

    SvaraRadera
  3. Bus fia!! Har du varit på Freeport med. Antar att det fanns mycket fint. Ska bli spännande att se provningsbilderna. Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh..har höstkläderna landat :-) jag får ta mig en tur och kika tror jag :-)
    Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina