fredag 31 augusti 2012

Ledig fredag!

Vaknade väldigt tidigt och var pigg, då är det bara att hoppa upp. Mysigt att kunna hjälpa sönerna med frukost, lappar och jympakläder skulle letas fram innan de skulle cykla iväg till skolan. På programmet idag var uppfräschning inomhus, har dansat med snabeldraken och fejat, så gott här luktar. Storhandling är gjord!
Har varit på jakt efter byxor =) Mina börjar sitta lite löst, bra stt skärp finns om man säger så. Hittade två fina, ena paret köpte jag. Har inte plockat dom ur påsen ännu, men när jag knäppt några bilder lägger jag ut dom!
På mig idag, efter dusch och  "städkärringkläderna" pudriga Easy top och Rocking chair vest, bägge har jag hittat på Freeport.
N har bokat in tid för att få ny ruta till bilen, fick värsta stenskottet igår och en tid för att få ny stötdämpare, just nu är bilen inte kul.

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina