fredag 31 augusti 2012

Nya svarta byxor!

Har märkt att det är fler än jag som jobbar med våra volanger. Jag kämpar på och nu har mina byxor börjat sitta löst :)
På Shop a round the corner hittade jag många fina byxor. Dessa svarta hittade jag på disken, såg nitarna på fickan, åhhhh, vill ha. Det var rea på dom och sista byxan och på lappen stod det storlek 40, depp. Maria tycker jag ska ta med dom och prova, för det vet vi att storlekar kan skilja sig. Jag provar och provar får ibland hämta en eller två mindre storlekar, bäst sitter dessa svarta. Så jag klipper till på dom!
Slinker in på Harrys, det var  visst en vecka sen släppet kom och min storlek var redan slut i Enwrap me jetsey top, jag provade 2an och jag blev lite kär i den. Utanför provrummet hängde Mos mosh brallor i en mörkare beige färg, som jag klämde på mig. Jag skulle vilja ha lite brunare färg och något kilo bort, för att det ska kännas riktigt bra!

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 kommentarer:

  1. Superfräcka brallor! Och jättefina på dig. Toppen vet jag inte riktigt vilken det är... Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina