lördag 28 juli 2012

Mot Kivik!

Vet inte vilken ände jag ska börja i. Idag har vi sakta men säkert åkt till Kivik. Det var N som ville köra in i Höganäs och gå på Lager 157 och sen tog vi bilen  till butiken som sålde Mollys. Inga bilder därifrån för mobilen var urladdad, skyller på Gabriel. Sen var det inte så långt ner till Borgeby dom hade 70% på rean. Hade med mig massor med mig in i provrummet, köpte inte klänningen på bilden ,utan något annat som jag fick för 75% ;-) Vi tog en promenad nu på kvällen imorgon ska jag visa vad vi såg. Lite förvånad blev jag!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 kommentarer:

  1. Visst har de en bra rea? massor med fina fynd.

    underbart vackert borta i Kivik

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vi har också åkt ner till Österlen idag! Ett helvete utan ac... Du måste varit i Borgeby innan mig för den klänningen fanns inte när jag var där! Var ju också tvungen att stanna till :o)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vår gamla skruttbil har ingen AC :((
    När var du på Borgeby? Jag var där 12-12:50.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag var nog där vid 15-tiden. Fanns bara en fleece dress i 3 och så fanns några enstaka privateplagg (?) i 0 och 4. Blir det loppis imorrn?
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Provade de rosa private dress och hängde tillbaka. Jag hade hittat något annat rosa.
    Är det någon speciell loppis du tänker på? Idag ska vi bara kika runt lite här i närheten.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina