lördag 21 juli 2012

Fotoförbud, hoppsan!

När jag stod och knäppte de 2 första bilderna i detta inlägg, (på skylfönstret till Nordic Safari på Eurostop) kom en liten vakt och sa till mig att det var fotoförbud, jaha, konstiga regler dom har. Tjejen i butiken fotade precis när jag kom och de la hon ut på Facebook.
Alltså det är många änglaloggor på slutet, tycker dom är jättefina, samtidigt som jag tycker att de inte ska kopiera sig själva, ny logga hade jag önskat!
Nu kom jag att tänka på det vi babblade på FB häromdagen, är det någon som vet vad Odd Mollys vårkollektion heter? Vet du det? Snälla kommentera, eller om du hellre vill maila så gör det till mig! Vi är många som vill veta! Hoppas någon har svaret och vill delge oss det!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina