söndag 15 juli 2012

Långpromenad i blåsten!


Det var lite skönt imorse att vakna i sin egna säng.
 Har kört några tvättmaskiner och hängt ut dom. Inga problem att få tvätten torr, så som det "stormar" här. Undra hu mycket det blåser vi kusten nu? 
Efter lunchen tog vi en långpromenad. Skulle väl tagit en sjal, för det var kallt över axlarna. Men Smallville sunhat tog jag, den gör så att håret inte flyger i ansiktet hela tiden. En kopp kaffe smakade förträffligt hemma, sen somnade jag på soffan ;-) 




5 kommentarer:

  1. Tack för att du ville mäta åt mig!
    Och du, har du hört att tornet vid Kivik art centre har fått stänga?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det med tornet har jag inte hört, googlade och läste lite om det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad cool du är i mössan! Superfint! Kram Linsan

    SvaraRadera
  4. Detta semestervädret alltså :/

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina