lördag 7 juni 2014

Twine och Shanghai versity!

Här har det varit rätt fint väder, så det blev nya spets shorts (Twine shorts i chalk), linne (Lindex) och Shanghai Versity jacket! På fötterna skymtar LdiR! Har köpt en hel del nytt till grabbarna, skor, piké, tshits, träningskläder! När jag var inne på Nille skulle köpa nya solglasögon till Tobbe som glömde sina på Malta, hittade jag ett trollsländehalsband!! Det stod ett pris, fast den var ännu billigare i kassan :) det gjorde ingenting alls!!


Var hos Maria på Shop around the corner för att prova denna nya tunikan i rosa med fjäril som kommer från Love forever. Jag var nästan mellan storlek M och L, jag har L på mig, lite rymlig är den! Köpte den inte, men den är galet fin!

Halsbandet som jag hittade på Nille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina