tisdag 17 juni 2014

Resväska med fjärilar!

Fick tips igår av Maria att man kunde köpa denna resväska och den en liten på ICA Maxi. Mailade och fick snabbt svar att visst hade de dem i Borås!! Men när jag kom dit såg jag ingen, pratade med en tjej i frukten och hon ringde, visade mitt mail att den skulle finnas inne, (trodde den redan var slut) ............. det tog en liten stund sen kommer en tjej med DEN!! Den fanns, frågade och de hade mer på lagret!! Jag har den stora och den kostar 450:- har kostat 900:- märket är Cavalet!!
 
Jag känner att jag tar lite sommarledigt från bloggen, bloggar när jag känner för det!
 
Om ni vill kan ni följa mig på Instagram där heter jag MOLLYMERAS
 
 Håller mycket på i trädgården, älskar mina blommor :) Det är så skönt att gå och pilla. Planterade nya dubbla cerise stockrosor igår! Letar efter kattmynta som jag vill ha!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att mitt tips kunde vara till nytta, visst är den fin *ler* <3
    Jag hoppas på att vi fortsätter höras på FB, har inte instagram ;)
    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Gillade även den zebramönstrade. Smakrådet ska få en ny resväska av mig, men jag tror inte han vill ha zebra, fjärilar eller rödprickigt...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Köpte den stora rödprickiga idag ;) Tack för tipset!
    /Mimmi

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina