lördag 20 september 2014

Borås!

Lämnar ett soligt Kinna, för att köra in i ett mjölkvitt Borås. Där jag brukar parkera var det avstängt, det visar sig vara Kretsloppet. Så mycket folk det var i stan, liv rörelse och musik- folkfest! Besöker lite mysiga butiker, på The Little showroom provar jag en ponsch som jag inte kunde lämna i butiken!


Massa fint inne på Hjärterum!

Snart sken solen från en blå himmel och det blev väldigt varmt med Wilma mankiller och sjal!

 
Dagens med Ldir, Please och svart blus från Ajlajk, Vilma mankiller i handen!
Så nöjd med min påse!
Men när jag kom hem såg jag att ponchon Boho tunic från Love Forever hade ett hål, har mailat The Little showroom, så det löser sig säkert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina