söndag 13 juli 2014

Nu har jag så jag klarar mig!

Igår åkte jag in till Varberg, hade både en 3a och en 4a Newbe (duvtröjor) undanlagda på Wonder. Tog 4an, fast det skillde inte så mycket på storlekarna tycker jag. 
En badenbaden ville jag ha i stugan, köper!! Lite rosé inhandlades, stod i låååånga köer i Bredared, vi var många som var törstiga!!
Ett stopp i Träslövsläge, hade med mig 9 liter rödavinbär och många geléglas. Vid det här laget är gelén i sina glas!! Jag var där och fikade och när jag åkte började hon med vinbären! Vilket bra samarbete!! Fotade en fjäril som satt på lavendeln!
Hade inte beställt regn, inga regnkläder är med. Idag ska vi på inskrivning på Gothia cup........ 

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut o när jag läser! Duvtröjan ser skön o behaglig ut.. Ha en skön semester o njut av tillvaron så mycket du kan!
    Flytten har tagit alla mina krafter, därför har jag inte orkat varken läsa eller kommentera under en längre tid.
    Kramar,
    Annelie

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina