onsdag 9 juli 2014

Sol, sommar och semester!

Visar ett litet plock av bilder från lata sommardagar här hemma! Just nu är vi "bara" hemma och det är skönt det med! Är det inte för varmt, så åskregnar det eller så tro man det ska komma en skur för det är alldeles svart men vipps är molen borta! Ur med modemet och på med det igen!  Jag har öppet tvärdrag i hela huset klockan är 5:50 och det är redan 20 grader ute! Tänkte åka till sjön ska fixa lite matsäck, undrar om några söner vill hänga med, det har inte vart så att de vill det, de är stora nu helt enkelt!  Tobias har fått ett glädjande brev, hon kommer in på bygg och anläggning, hans 1:a val på gymnasiet, så roligt för honom!!


Gillar att fota ödehus!!
Ska hålla mina ögon öppna så kanske det blir fler som kommer bli fotade!
 

I trädgården slår det ut blommor! Hela väggen med mina klätterrosor new dawn blommar, lika så mina blåa klematis, stockrosorna likaså, i år är det mest röda, hoppas det kommer rosa oxå! Det är så härligt att bara kunna gå ut och klippa av en härlig bukett med rosor! I buketten är det 3 olika sorter!

 
Denna utsikten hade jag igår ifrån min brassestol, det var mycket folk vid Hedgärdessjön, men fotade så ingen skulle tycka illa om att fastna här hos mig!
 
Håll utkik ikväll blir det en TÄVLING på bloggen!

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina