fredag 18 juli 2014

Vinnaren!

Vad roligt grattis Sofia Randhede det var du som vann Lilling i turkost, med motiveringen;
 
"Denna klänning skulle passa perfekt på mig när jag i augusti ska åka till Kroatien på bröllopsresa med min älskade man. Tänk att få ströva runt i en klänning i samma färg som havet. Och bara njuta av att få vara varandra nära i två hela veckor. Vi bor på skilda orter i veckorna och har så gjort i två år."
Sofia maila Carina@yellowferry.se  och lämna adress och mobilnummer så kommer snart din klänning!!
 
 
Det har varit Gothia Cup för hela slanten denna veckan, vi var i stugan i Varberg och åkte in varje dag! I måndags var det match och vi åt mat på avenyn för att sen gå på invigningen!! Vi har gått upp 5:30, det var slitsamt, men väldigt roligt med alla duktiga killar och engagerade föräldrar!  På straffar gick de vidare till 16 delfinal, men där blev vi utslagna. Nöjda duktiga och glada fotbollskillar var kul att se!! Nästa år är vi där igen!
 
Blandar Yellow Ferry, med Odd Molly och JustR!!

 
Fler än jag hade Odd Molly!
 
Här hänger några Mollysar på tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina