onsdag 8 maj 2013

Koftoman!

Det började så bra, men på förmiddagen kom det gråa vädret med regn:(
Idag blev det I miss you tee och favvobrallorna från Pleace. Koftan som jag inte visste jag behövde förrän jag läste hos Rosen, klart jag behöver en sån, hur klarar jag mig utan? Koftoman som jag är, klick klick i förrgår låg den i postlåden!! Min Timeout wrap i chalk, köpt på Tradera i jättefint skick! Har två koftor till som är påväg till mig, trodde att en skulle ligga i lådan idag, men jag får vänta på fredag, tänk om jag har tur att det finns 2 då!


I Kinna by blommade körsbärsträden, det var grått men jag bara måste klämma några bilder!

Min pelargoner trivs bra i vardagsrumsfönstren!

2 kommentarer:

  1. Dom koftorna är helt underbara, snygga och otroligt användbara:)
    Fint körsbärsträd du fotat!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ibland är det farligt att surfa runt i blogglandia då man ramlar över sådant man "måste" ha. ;-)

    Koftan var för övrigt jättefin liksom du!

    Kram Vikkan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina