måndag 27 maj 2013

Mina köp!!

Jag tycker jämt att tjejerna som jobbar i Odd Molly butiken är SÅ snyggt klädda, (Rikard du är också snyggt klädd men du har ju inga Mollysar på dig). Förra gången så hade Lisa på sig Pukka wrap cardigan, den vill jag också köpa men inte just nu, ligger i önskemappen. I lördags hade Lisa en blå Forsome skirt och Monika en Forsome tunic i silky white. Själv provade en blå Foresome tunic, och en rosa Forsome tank, när jag stod och valde, så insåg jag att jag ville ha rosa, då går de och hämtar en Forsome tunic i dark pink från lagret, i storlek 3, då var det kört, den skulle jag ha!!! Både Lingon och Anneli gissade rätt, på rosa Forsome tunic, bra jobbat tjejer!!

På Minzo hittade jag Burly top, valde mellan 3an och 4an, 4an blev lite lång på mig annars var de rätt så lika i storlek.

Så nöjd med mina fina köp!
 

1 kommentar:

  1. Fina köp du gjorde! Forsome tunic är superfin, linnet såg sött ut!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina