torsdag 30 maj 2013

Hyltenäs kulle!

I söndags på morsdag, fick mina grabbar hänga med mig till Hyltenäs kulle. Vi körde upp längs serpentinvägen och parkerade högst upp på kullen. Det är så fin utsikt och man ser flera sjöar! Vi bestämde att vi skulle gå ner till sjön på baksidan av kullen, med hopp om att geocatcha, men det gick sådär. Vi fikade vid sjön, sen var det att knata upp igen!! Det var tempo upp för backen! Regnet hängde i luften, men vi klarade oss med några droppar.

 
 

 
Mitt fina Hunky Dory armband som jag vann hos Minzo!

Påväg ner för Hyltenäs kulle.


Fikade nere vi sjön!
Har på mig Mos Mosh trekvartbyxor, Forsome tunic i dark pink och Cascais scarf.  

Det finns sjöar i alla väderstreck!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder, fina tunikan på!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med utflykt tillsammans med familjen! Mina tvillingar tjatar om förra årets cykelutflykt som de vill göra igen. Så vi får nog snart ta tag i det där, bara vädret håller i sig. Dessutom kan de själva cykla i år vilket de inte kunde förra året.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh...den sjalen står högt på min "måste ha" lista!
    Så fin combo!

    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina